העיד בוועדה בפנים מכוסות: "חינכו אותנו לשנוא את ישראל"

אבי יעקב No Comments on העיד בוועדה בפנים מכוסות: "חינכו אותנו לשנוא את ישראל"

יו"ר ועדת המשנה ח"כ עמית הלוי: "בלתי מתקבל על הדעת ש- 20,000 תלמידים מחונכים להסתה בתוך מדינת ישראל ואין עליהם כלל פיקוח". בוגר מערכת החינוך הפלסטינית: "לימדו אותנו שצריך לשנוא את ישראל".

Palestinians clash with Israeli security forces during a raid of Israeli forces in the West Bank city of Nablus, February 22, 2023. Photo by Nasser Ishtayeh/Flash90 *** Local Caption *** מהומות צעירים פשיטה צבא כלי רכב כפר שכם פלסטינים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בוועדה לתוכנית הלימודים במזרח ירושלים, העיד תלמיד המערכת לשעבר, ע', כשפניו מכוסות במסיכה מחשש לאיומים על חייו: "כשלמדתי בבי"ס במזרח ירושלים המורים סגרו את הכיתות והוציאו אותנו להפגין ולזרוק אבנים בזמן מבצע צבאי. לימדו אותנו שצריך לשנוא את ישראל".
דיון ראשון לוועדת המשנה לתוכניות הלימודים במזרח ירושלים והפיקוח עליהן: הוועדה, בראשות ח"כ עמית הלוי, קיבלה סקירה באשר לתכניות הלימודים הנלמדות במזרח ירושלים: 20,000 תלמידים לומדים עפ"י תכנית לימודים של הרשות הפלסטינית, 55,000 לומדים לפי תכנית הלימודים הישראלית.
יו"ר הוועדה ח"כ עמית הלוי: "20,000 תלמידים במזרח ירושלים לומדים עפ"י תכנית לימודים של הרשות הפלסטינית וזאת לא תכנית משוויץ. בלתי מתקבל על הדעת ש- 20,000 תלמידים מחונכים להסתה בתוך מדינת ישראל ואין עליהם כלל פיקוח. זה צריך להשתנות. אנחנו מממנים את המורים שבלי בושה קוראים לטרור ולרצח. זה צריך להיפסק."
ח"כ יוסף עטאונה: "כל הדיון הזה מיותר. באים להשתמש בתכניות הלימוד כדי לשלוט ברגשות ובתודעה של עם אחר. צריך לשאול מה המקור לעוינות ולמעגל הדמים שקיים וזה הכיבוש שצריך להסתיים. שום שינוי בתכניות הלימודים לא יעוות את המציאות."


0 תגובות